FREDAAAAG

I fredags började dagen med att jag gick upp halv 9 och såg attd et var skit fult väder och hoppade in i dushen. Efter de fönade och plattade jag håret och stod o valde kläder hur länge som helst men inget satt fint så jag fick ett anfall o började gråta och kände mig tjock.. haha:P jaja sen tog jag bara på mig något skit efter som jag hade brottom och redan var försenad. Så köre jocke mig till coop (värmdö marknad) och så kom de ingen 474 på jätte länge fast dom liksom alltd går annars så jag fick damp o sa till adam att jag satt på bussen fast jag inte gjorde de så han inte skulle bli sur.. haha.. jaja sen när jag kom till slussen sa jag förlåt till adam för att jag var så sen så köpte jag sommarkort och så satte vi oss på tunnelbanan men vi fattade inte att vi skulle byta så vi åkte för långt och fick åka tillbaka och sen byta. jaja iaf där hämtade emilia min 18 åringa kusin upp oss och så åkte vi hem till bosse (min pappa), det var 3 år sen jag var där så det kändes lite konstigt, men adam var ett fantastiskt stöd. när vi kom dit visade emilia upp lite inne o ute och sedan gick vi till bosses jobb " Ulriksdals slottsträdgård" och käkade vegitarisk buffé där och sen fikade vi :) efter de så gick vi hem till bosse igen och typ låg i soffan bara o väntade på mia eftersom bosse var o planerade in teve. när mia kom hade hon köpt massa muffins till amandas sommaravslutning på dagis som vi satte glasyr o strössel på. sen bar det va till amandas dagis och där visade mia runt mig medans bosse o adam stod ute på baksidan och snackade. sedan gick vi ut dit och alla barn kom och sjöng fina små sommarvisor. och sedan fikade vi o lekte me dockor med amanda. sedan bar de hem igen till bosse där jag o amanda ritade och pyssla medans adam kolla fotbolls vm på teve.
sen käkade vi middag, jätte trevligt och efter de badade vi i tunnan, då man äldar upp vattnet så de va väll typ 40 grader, jätte mysigt och adam busade jätte mycket med amanda o vi stänkte vatten på honom :), efter de åt vi jordgubbar me grädde och sen bar de hemåt, eller aa till slussen där bosse släppte av oss så väntade adam med mig på en buss och sen tog han tunnelbanan hem :)

emilia min kusin när vi käkade

älskling, han är ju bara för söt asså !

 

amanda o massa barn som sjunger :)

 

jag och amanda

 

jag och amanda på dagiset när vi leker me dockor

 

jag och amanda och bosse i bakgrunden

 

bosse och amanda tävlar till bilden, haha

 

suddig bild på adam och bosse och amanda i bakgrunden

 

mia och bosse när vi käka middag

 

adam ville inte vara med på bild och drog bak huvudet, haha och amanda i bakgrunden :)

 

amanda va lite trött efter vi badat badtunna och kollade på film (peterpan, tecknad)

 

bosse när vi skulle käka jordgubbar och grädde :)

 

adam <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0