hej

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter:
 Felicia 
Smeknamn:
 Flisan, älsking, flurris , flajjsan

Låt som när du är ledsen sörjer till? if u not the one, fast det är ju olika :)
Beroende av: mina vänner, och älskling !
Vem behöver du mest just nu: Adam
Vad tror folk om dig? dom tror.... hur fan ska jag veta det ?
Stämmer det? aa
Vad får du oftast komplimanger för? smala ben,fint hår, och enligt adam har jag världens finaste ögon :D

Vad säger du för att imponera på någon? jag är spindelmannen
Hur imponerar man på dig? när man är sej själv, och vågar visa känslor :) 
Brukar du skratta för dig själv? Yes
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: va e de på tv då ? :) <3
Var bor du? Ingarö
Trivs du där: nja, helt ok men vill hellre bo i stan :)
Äger du några converse: 1 par
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis
Är du allergisk i mot något: Mygg
Har du haft sex idag: No
Nästa mål i ditt liv: Få bättre betyg när skolan börjar..
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag minns inte
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: nej, har sara bredvid mig xd
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: när saker känns bra och dem runt omkring mig och dem jag älskar mår bra och är glada
När blev du fotad senast: för några timmar sen
Hur känner du dig nu: glad, trött och sjuk

Har du ont någonstans just nu: halsen

Vart isåfall och varför: för att gunilla... men för att jag är sjuk antagligen

Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt olika
Vad tycker du om fötter: äckliga, fast det beror ju endå på vem det är
Vad saknar du: adam som är i algeriet och kommer hem om 29 dagar
Hade du en bra kväll igår: yeeas
Favoritdryck på morgonen: vatten xd 
Rakar du benen: Ja ?
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika

Är du blyg? beror på
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: bryr mig inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aa, tror så
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: stå upp o kissa
Är du nöjd med ditt liv: Ja , men det finns både bra och dåliga stunder 
Vad gör du i morgon: vara med sara och sola och bara ta det lugnt
Vad är det värsta du vet? sniglar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ofta jag räknar det?, och det är väl olika 
Vad behöver du just nu? en stor varm kram utav älskling
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? karl-jan :)
Vad längtar du till? den 22a då jag fyller år OCH adam kommer hem ! 
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tror jag 
Vad använder du för shampoo? nått i en gul flaska xd
Vad är det finaste du fått? ett halsband utav adam
En speciell dag du minns: 19/3-2010
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: jaa, om jag gör !
Om fem månader: är det fem månader sen jag skrev dehär :)
Du samlar på: fngjnhu
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: vene
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: No
Vad ska du göra ikväll: vene
Är det okej att gråta: ja ?
När grät du senast: när jag sa hejdå till adam
Laddar du ner musik och film från Internet: nej är fett laglig :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: va spelare för roll
När går du upp ur sängen en helgmorgon: OLIKA VAFAN ÄRE FÖR CEPE ÄCKEL FRÅGOR
Har du piercing: Öron
Vill du gifta dig: vene
Vill du ha barn: Jaa
Solar du ofta: okej
Är du bra på att laga mat: nej, det vill jag inte påstå
Gillar du att dansa: ibland 
Är du bra på att sjunga: ja 
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: inte alls 
Vad dricker du helst när du är törstig: men de beror väll på vafan
Vilken är din favoritglass: pigelin eller sandwish
Tror du på ett liv efter döden: vet inte
Tycker du om sushi: JA
Vad äter du helst när du ser på film: beror väll på
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope
Har du tandläkarskräck: Nja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: k v ä l l s
Vilken ögonfärg har du: Brun/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej ,
Senaste låt du hörde: kommer inte ihåg 
Vad gör du på helgerna: MEN DET ÄR VÄLL OLIKA. HAR TYP FEBER OCH FICK DAMP PÅ DEHÄR TESTET NU OCH ALLA SKRIVER PÅ MSN ASSÅ HÄNG ER !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0