tråkit

att jag vill - fixa mina naglar
att min senaste kyss - var me adam
att jag lyssnar mest på - hm.. musik
att jag pratar - ganska fort och lite för mkt
att jag inte gillar - att de inte blir sommar
att min första riktiga kyss - va i 6an
att kärlek är - e svårt att finna
att jag gillar att - mysa !
att jag alltid kommer att - skratta
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - typ några dar sen
att min mobiltelefon är - något jag försvarar med mitt liv.
att när jag vaknar på morgonen - orkar ja ej gå upp
att innan jag går och lägger mig - lägger ja mej i sängen x)
att idag har jag - har ja vart på prao och dansat
att jag just nu tänker på - att ja borde göra något annat
att i kväll ska jag - fundera.
att i morgon kommer jag - vara på praoen
att jag hoppas - min förkylning går bort
att jag verkligen vill - krama nån

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du strulade väl först i sjuan ju ;)<3

2010-03-08 @ 21:36:43
Postat av: Anonym

ne men i 6an va de misslyckad HAHA xD <3

2010-03-09 @ 20:29:06
Postat av: Anonym

en stårr de kyss och de va i 6an ;)

2010-03-09 @ 20:29:28
Postat av: cecilia

men en riktig kyss e ju typ med tungan anonym :P

2010-03-17 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0