Vi som föddes cepe och förblev så och som tyvärr inte kan göra nått åt de ! (Y)

F E L I C I A   säger:
yeeas x)
aj mitt ärsle ja dör i de
gabby - | säger:
asså vah ? xD
F E L I C I A   säger:
får ont i rumpan av o sitta ner
x)
gabby - | säger:
översätt från flisan språk till gabby språk vafan xD
aha x))
F E L I C I A   säger:
HAHAHAHA
gabby - | säger:
hahaha du e juh cepeh ibland asså x)
F E L I C I A   säger:
hahahahaha
gabby - | säger:
men de e jag me, så de e lungan
F E L I C I A   säger:
jaa   vi kan va cepe tillsammans
F E L I C I A   säger:
yeeas x)
aj mitt ärsle ja dör i de
gabby - | säger:
asså vah ? xD
F E L I C I A   säger:
får ont i rumpan av o sitta ner
x)
gabby - | säger:
översätt från flisan språk till gabby språk vafan xD
aha x))
F E L I C I A   säger:
HAHAHAHA
gabby - | säger:
hahaha du e juh cepeh ibland asså x)
F E L I C I A   säger:
hahahahaha
gabby - | säger:
men de e jag me, så de e lungan
F E L I C I A   säger:
jaa   vi kan va cepe tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0