AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

NÅGRA SAKER KILLAR BARA INTE FÅR GÖRA !!

* Snagga sej, visst det kan va snyggt på vissa men allvarligt killar ska ha lite hår att ta i :)

* Långa naglar, hahahahaha det är sååå äckligt ! vem fan har inte kollat på någon killes hand så har den "långa" naglar, fyfan klipp dem säger jag bara !

* Häng nedanför hela ärslett, det är bara såå fult dra upp byxorna förfan.

och så veckans värsta KILLAR I LINNEN!!!!!

Det är så äckligt,fult,vidrigt,osexigt sätt på er en t-shirt vafan vi drar ett sträck för linnen på killar

Asså jag blir arg på killar som har linnen, gå å spola ner er någonstans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha damp felicia? vissa tänder ju faktiskt på killar i linnen, häng inte ut dem helt ;)

2010-05-21 @ 12:16:37
Postat av: felicia

haha gör väll jag om jag vill ?

2010-05-23 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0