Har inget och göra, och är på jätte dåligt humör

Är du lycklig just nu? Ja

Vad är det som får dig att känna att du duger? Jag vet inte

Har du någon strategi att bekämpa jobbiga saker? Först deppar jag o kanske gråter sedan tar jag tag i mig själv och tänker att inget blir bättre om jag sitter o deppar för länge.

Vad gör dina dagar sämre? Allt är bra just nu, men falskavänner

Vad gör dina dagar bättre? När jag mår bra, och dem runt omkring mig mår bra

Har du bra självförtroende? Skulle jag påstå, vissa dagar är det väll sämre, och vissa bättre

Skäms du över dig själv? Nääää, ibland kanske

Finns det något du skulle vilja ändra med ditt utseende, isåfall vad? Skulle vilja ha lite större läppar och bättre hy, och mindre bröst och vara kortare

Har du många vänner omkring dig? Ja

Vem av dina vänner känner dig bäst? sara och adam

Vem av dina vänner får alla att skratta? vene

Vem av dina vänner har bäst klädstil? Vet inte, ingen har väll precis ful stil ?

Vem av dina vänner skulle du vilja byta liv med? ingen

Vem av dina vänner har det finaste leendet? Alla ju :D

Vem av dina vänner har du delat det mesta med? adam,sara,cissi,becka typ

Tycker du att du klär dig bra? ibland, ibland inte

Har kläder en stor mening tycker du? Oftast, nej alltid

Vad är din stil? Blandras

Handlar du ofta kläder? Haha... När jag orkar kolla efter kläder

Vart handlar du dina kläder? Hm, Gina, Bik bok, vero moda, zara osv..

Är du tillsammans med någon? Jaaaaa :D

Vad heter hon/han? Han heter Adam

Hur länge har ni varit tillsammans? Exakt 2 måpader idag

Vad är det längsta du varit tillsammans med någon? 11 månader typ?

Vad är det bästa med din partner? Att jag kan vara mig själv, och att han får mig att må bra och att le

Vad är det sämsta med din partner? Att han ibland gör saker utan att tänka på hur jag känner mig

Har du och din partner gjort något speciellt tillsammans? Mja, hihihih

Vad är era framtids planer? Haha, om man kallar typ grönan,skansen och käka middag tillsammans för framtidsplaner så??

Hur länge tror du att du och din partner är tillsammans? ingen aning, så länge vi älskar varandra och känner att det fungerar

Hur mycket älskar du din partner från en skala 1-10? 10 förfan, och mer en så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0