IGÅR OCH IDAG :)

Tjoho i brallan alla barn ! :) igår så vaknade jag sen.... nej men haha palla men vid typ 12 drog jag till gurra och mötte cissi som hämtade mig där, haha sen drog vi till stan och åt sallad och sen drog vi till länna,känna,flänna (cissis landställe) och så gick vi till affären och de va ass långt och vi körde varandra i en kundvagn som låg i diket och sedan körde vi ner den i nån bäck typ, värsta ganster barnen asså xd vi typ filmade hela resan som jag tror cissi ska lägga upp på sin blogg någon dag(?) www.favorittjejerna.blogg.se är dne iaf, så checka vettja :).
Vio typ handlade frukt och energidryck HAHA och så typ en nunna som satt i kassan ba är ni  15 ja ba aa hon ba haru lägg ja ba nää hon ba då får ni inte köpa -.-' men den typ utanför affären hade dem de så då köpte vi där istället (vet intressant att veta) men dem va ass äckliga så vi drack dem inte, haha fyyy.
Sen kollade vi på Linas Kvällsbok 3 gånger om xD busiga vi är asså :) och typ snacka. loch somnade väll vid 3/4 tiden eller någe och vakna typ halv 10. Sen gick vi till nån lekpark där alla barnen typ avgudade oss (A'.
Sen kolla vi teve (kul liv) och sedan körde hennes mamma mig till slussen.
Och när jag sitter där så ba kommer adam helt random, blev förståss super glader :D. Han skulle typ köpa fotbolls skor med någon menden svarade itne på tellen så han va med mig istället. Så gick vi till donken och satte oss så köpte han mat och jag en äppelpåse som vi käkade på bussen till brunn xD där han skulle samlas för att han skulle typ ha fotbollsmatck i älta så han typ skulle mäöta sitt lag ? då drog jag till gurra och vänta på mamma sen handla vi mat (tacos) och frukt till mys (ja, jag har typ blivit nyttig) och nu sitter jag hära :) fettma med intressant, VA VA VA !?! :))))


Kommentarer
Postat av: ceciiiaaaa

we are THE BEST !!!!!!!!! :D

ska ladda in grejerrrnnaa aikväll :D

2010-05-16 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0