Läs texten inte rubriken


Baby, kan du se hur jag gråter fast mina ögon är torra
Ber till Gud och  tacka han för han gör så jag orkar.
Kan du se hur själen min lider i tvivel försöker att upprätthålla det
vi har och i de livet jag söker, och varje morgon vaknar jag med rädsla
i magen, den rädslan för att inte ha dig kvar i slutet av dagen
så jag ringer/messar dig oavbrutet för jag tycker din röst ger lite plåster
på såren men inte mycket till tröst
när du är stressad i telefonen, helt ointresserad, av vad du har
att berätta och säger nog inte mera än att du måste gå, hinner inte, har inte tid
och ger mig inga tecken på att du vill ha mig kvar i mitt liv


// Felicia,@?!=213456789876543..,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0