REKEMONDERAR ELLER VAD DET NU HETER, HAHA

Vill du ha längre hår, tjockare och finare hår? Då ska du testa "Hårkontroll" finns att köpa på apoteket och hälsobutiker. Jag har själv ätit dem ett tag nu och jag lovar de hjälper verkligen. Dem hjälper inte bara håret utan oxå naglarna stärks och växer fortare, och huden mår bättre.

 Bilden är tagen runt nyår



 Nu var dehär inte en så bra bild, orkade inte ta en nu eftersom jag sitter i bikini men men lite kanske man ser att de vuxit.


 KÖP OCH SE RESULTAT EFTER BARA ETT LITET TAG, LOVAR :)

Kan tyvärr itne visa något resultat på mina naglar eftersom jag nyss hade gelé naglar som jag tatt bort och mina naglar inte mår jäätte bra just nu. Men dem håller på att återhämta sig. Och det går fortare med hårkontroll faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0