Underbara dag :),

Underbar dag; först skola haha de låter ju inte så underbart men hade bara studio och svenska fast på svenskan satt vi ute o solade och "läste" och sen va de bara slöjd o bild och musik xd satt ja, rätt slapp dag får man ta o säga faktist. Sen drog jag till stan och käkade sallad med cissi och felicia (vet snyggt namn hon har, lika snyggt som mitt ;) ;) ;) ;) ) senså kom adam till slussen och så drog vi till medis och kollade på "The last song" jätte sorlig satt typ o stor grina haha men jag rekomonderar den eller va det heter den va faktist jätte bra. Ja det var en jätte underbar dag med älskling, kom hem för typ..... 20 min sen kanske ? Jag älskar adam cheklal <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0