JAG SKA OCH VILL BLI EN AVATAR

FREDAG: Först skola då vi gick runt i grupper o typ nattvandrarna och "polarna" och lite andra snackade om alkohol,droger och slagsmål typ vid halv elva åt vi grillad korv xd och sen bytte man sin dricka mot sin glass o sen skulle vi ner ti gradengen typ aja vi slutade 1 iaf då drog becka och ja hem till henne och stickade HAHA och sen fixa vi oss lite och sedan vid 3/4 om inte tidigare drog vi ner till fotbollsplanen och mötte adam och andré. Vi gjorde inte så mkt satt o snacka typ, och några snorungar som va på oss hela kvällen frågade om adam och andré var bögar och vi typ dog av garv. vid 6 skulle adam stå i kaffeterian så då hjälpte jag typ han. vi typ stoppa ner handburgar bröd i små påsar och gjord kaffe pch gädde folk som köpte drickor, drickor haha, vid 8/halv 9 så typ "slutade" adam, och vi typ tjaffsade lite me små barnen som hållde på å kasta sand o skit och sen gick vi upp till statoil där adam och andré åt en macka och sen drog vi ner till planen igen och spela fotboll haha och sen satt vi o mös i regnet. vid 20 i elva typ drog becka och jag hem till becka o hollade lite på avatar som vi hade hyrt sen gick vi o la oss typ 12 HAHA vi va as trötta.........

LÖRDAG: Vi vakna typ 10 kollade klart på avatar och JAG VILL BLI EN AVATAR jag satt typ o dansa som en avarar och sen dushade jag och sen typ satt becka o sticka HAHA medans ja valde kläder i 1000 år och sedan vit 2 så drog vi till brunn o mötte adam och andré och lämnade tillbaka avatar och sen drog vi in till stan för att kolla bio men de gick typ inga filmer så de blev donken istället HAHAHA sen gled vi typ ba runt på medis och sen drog vi till brunn o adam o ja hoppa runt o va typ helt knasiga sen hoppa ja på 28:an och drog hem.



Jag älskar min adam grymt jävla mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0