Till Dig Adam

För 8 månader sedan visste jag knappt att du existerade. Du var som vem som helst för mig.
Vi började umgås som vänner, sen som bästa vänner. Vi hade (och har) så sjukt kul ihop.
Med dig kände jag att jag kunde vara mig själv. Jag kunde säga vad jag tyckte och kände och du acepterade mig som den jag är. Månaderna gick och jag visste att du ville något mera en vänskap.
Men varje gång de höll på att bli något mer så backade jag ur. Jag vågade/ville inte starta ett förhållande eftersom jag blivit sårad många gånger. Men sen började mina känslor växa och tillslut kunde jag inte stå imot att bli din flickvän. Det är inget jag ångrar idag, even om du sakt lite klimpiga saker som sårat mig..
Ibland kan jag tvivla på att du älskar mig, men inerst inne vet jag nog att du gör det.
Jag skyller ofta våra bråk på dig, visst du kan bete dig illa men jag kan nog vara en riktig kärring jag med.
När jag tänker tillbaka tänker jag på hur mycket kul vi haft, och hur mycket jag har skrattat.
När vi kastade varandra i snön, satte igång skolanslarm,när du lärde mig åka skridskor,när vi skulle träna tillsammans på badhuset för första gången och du skulle putta till mig lite med höften, fast ja hade så hala skor på mig så jag ramlade på rumpan, haha. Eller när jag mötte dig på flygplatsen då vi inte hade sätts på 15 dagar.
Vid de tillfället märkte jag verkligen hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag hade saknat dig.
Jag kan både göra roliga saker, och mysa med dig. Jag kan både skratta och gråta med dig.
När du började stöta på cissi, jag komemr ihåg hur avis och ledsen och arg jag blev då och tänkte aldrig förlåta dig med de gjorde jag. Jag trodde ALDRIG de skulle bli vi efter det. Men de blev det den 29 mars utanför bryggan, sa jag att jag ville testa ha ett förhållande med dig. Och nu har de vart vi i ca 1 och en halv månad.
De har vart lite upp och ner men så är det ju i allas förhållande. De är inget fel på oss. Det är bara mänsklit. Ibland kan de kännas som du är för fin för mig, och att jag inte räcker till. Jag hoppas allt kommer bli bättre mellan oss jag vill tror och det ska. Och jag tycker faktist att de har blivit lite bättre en förut. Jag kanske inte är dendär smala super modellen. Jag är bara Felicia Pettersson som Älskar min Adam Cheklal otroligt mycket. Jag kanske inte alltid gör mitt bästa, men jag försöker. Jag älskar när du ler mot mig, och säger att du älskar mig. Jag älskar känslan när du håller om mig hårt. Eller känslan då du kysser mig. En varm, mjuk och kärleksfull kyss betyder så mycket för mig. Och jag hoppas att jag betyder lika mycket för dig som du betyder för mig. Du är både min pojkvän och samtidigt min bästa vän. Och det är ju så det ska vara "utan kärlek ingen vänskap, och utan vänskap ingen kärlek". Adam jag vet att jag kan va surig och kanske förstora saker och ting ibland men du ska veta att jag älskar dig. Som i helgen när jag satt i 2 timmar och kollade på din fotboll i spöregnet. JAg gjorde det både för att jag ville, eftersom jag blir stolt över dig, och tycker om att se när du mår bra, men jag kollade också för att jag älskar dig. Och älskar man någon så måste man ställa upp för den. Så om jag nu åker på en förkylning så ångrar jag inte att jag kolla, för en förkylning var de verkligen värt. Nu vet du vad jag känner och jag hoppas nu att du ska börja uppskatta mig mera och börja fråga mig mera om vi ska umgås. Kanske ringa mig på kvällen bara för o fråga hur jag mår eller för att du vill prata. Berätta för mig vad du tänker när du ser mig. Om du tycker jag ser extra fin ut någon dag låt mig höra det, precis som jag berättar för dig att jag tycker du är vacker. Så vill jag också höra det. Annars känner jag mig osäker på om du verkligen tycker att jag är fin. Men du är en underbar pojkvän också som när du va i algeriet och hälsade på din familj och du ringde mig och sa "hej det är jag, jag ville bara rigna och säga att jag älskar dig". Det var verkligen så himla gulligt gjort, ler inombords bär jag tänker på det. Jag skulle fan kunna skriva hur långt som helst men vem orkar läsa det?, haha ;) Nej nu sätter jag punkt hära. / Din Felicia <3






     <33333333


Kommentarer
Postat av: malin

gulligt :)

2010-05-11 @ 18:54:20
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: gabby

som sagt, lite för gulligt :) vem skulle inte gilla att få läsa något sånt om sig själv? :)<3

2010-05-12 @ 19:05:55
URL: http://gabbyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0