a

igår; Käkade med adams o hans familj och sen kollade vi lite idol, och efter de kollade adam o jag på human sencitable jätte äcklig film. menmen jag somnade i hans knä sen hade han tagit fula kort på mig när jag sov, såg typ ut som en apa :p jaja

idag; Vaknade runt 12.20 av en adam som slingrade sina armar om mig o pussa mig i nacken.
En liten stund senare va de ett VAKNA,VAKNA! dushade och käkade lasagne sen drog vi till t-centralen och vidare till butrixs eller hur det stavas där adam köpte lite saker, åkte sedan vidare till slussen. min buss hem gick 15.07 så då va det bara att säga hejdå till adam, för 3 v framår eftersom han åker till algeriet tidigt imorgonbitti eller nåt. vi har iaf gäster här o vi har precis käkat o nu ska vi käka efterätt.
ciao.

kommer sakna adam jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0