aa

Sov hos sara igår, som sakt imorse skulle vi gått upp vig 6 men jag steg upp halv 7 o dushade och sen fixade mig medan sara dusha , käkade frukost o tog tunnelbanan till nånting på ö och sen gick till tandläkarn. hade inga hål och de gick på 10 min :-D sen kom mamma o linnea o kollade sina tänder sen åkte mamma o hndlade blommor i årsta och efter de bar de va till sickla där vi käka sushi och linnea pannkaka :-p
sen vidare till skolan. var en stund på dagis med linnea men insåg att det var för äckligt för min smak så vi köpte bullar och tog bussen till värmdö marknad där vi mötte upp jocke och handlade till ikväll.
har kollar teve tills nu. är trött



random bild, har inget med dehär o göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0