Heeeeeeej åpå dig

Idag gick jag upp runt halv 11 , 20 i 11, satte min framför datan,hoppade in i dushen klädde på mig och så sen drog (mormor o morfar körde mig , tack) jag till nacka, köpte min ultimata jacka och en jacka till mamma som hon lagt undan, tog mig vidare till slussen och sedan tunnelbanan till skanstull , mötte upp sara och gav henne hennes månadspeng från mormor. gick sedan iväg till sånge. sjöng Gabriellas sång och Totalt eclipse of the heart.
Det gick bra iaf sen drog jag till tbanan och vidare hem till adam, sen gick vi ner o adam klippte sig, så fiiin han blev :-D sen käkade vi lite mackor hos han tills hans mamma kom hem sen drog vi till nacka, haha jag typ är alltid i nacka x-P adam köpte 2 fotbollar och vax

Imorgon ska jag jobba ;p, och på fredag ska adam sova här till lördag och på söndag morgon drar han till algeriet i 3 v.. jätte tråkigt, fast kul för han. jag ska försöka satsa och fokosera mer på skolan då.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0