hiss och diss


Snön för det ser väldigt fint ut när man kollar ut och det känns att det snart är jul :-)

Juice för det är så himla gott

Sovmorgon vem behöver inte en sån ibland? gärna lite oftare än vad man får

 

Snön den får en diss också, det är kallt, det är jobbigt att vänta på bussen eller gå nånstans när de stormar snö i ansiktet och framför allt att amn knappt kommer upp o ner till matsalen utan av bli livrädd för att få en snöbolls skit på sig !

Folk som inte tvättar händerna jag hatar det. vad är det svåra med det, känner flera stycken som inte gör de efter dem kissat. fine jag får inte kiss över mian händer när jag torkat mig men jag vill endå tvätta händerna.

Förkyld, magsjuka och allt annat skit som man får i denna årstid. ush säger jag bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0