Im so happy, im so glad that i got you i have to thanks you osv...

Vaknade imorse halv 8 av lillasyster som ville krypa ner bredvid mig, så vi låg i sängen o kollade svampbob på teven , jätte mysigt :-)
idag kanske det blir gymnasiemässan, tror så iaf. hoppas jag hinner springa in o köpa ett par jeans jag kollat in också. har bara ett + ett par som åker ner midjan så man måste ha skärp o de orkar jag inte. alla andra är för stora eller för små.
Jaja jobba på söndag, Är inte så taggad men måste ju ha pengar till julklappshandling :-p
På onsdag kommer adam hem också efter att ha varit borta i algeriet i 26 dagar.
jag börjar vänja mig vid att han åker dit ibland. så jag kan faktiskt stå på jorden utan han.
nej menar inte att jag inte vill ha han i mitt liv menar bara att första gången han åkte bort känade jag mig fett utråkad o ville bara att han skulle komma hem hela tiden o kunde typ inte konsentrera mig :-p

jaja, ska väl äta frullebulle o dusha , och klä på mig nåt bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0