massa text

Hej, skola skola skola. började dagen med lite info om gmnasie saker typ
avslutade dagen med gympa. då vevve ja o becka hade en väldigt anorlunda springång.
har inte fått tb min mat aptit änu riktigt efter flensan ja hade :-p
följde med lilla ve ve efter skolan vi drack te o käka mackor o diskuterade gmnasium.
jag skriver gm för jag vet inte om de stavas gymnasium eller gumnasium. men nu när jag skrev det gissar jag på gymnasium. hade kl 4 utvecklingsamtal också, det gick nog bra :-p kom överens om att jag ska sluta sitta o snacka med veve o becka hela lektionerna o JOBBA mera.
låter bra va ?
jaja imorgon är det skridskordag, jag vill inte :-(
man fryser rumpan av sig o jag kan inte åka, eller åla som jag råkade skriva till sara som va sjuk skadeglad över att jag ska isas av vinterns blåst,snö o kallhet o ush imrn. jaja senså får man handbörjare (hambörgare)
och sen tjatar man om att få gå tidigare samma sak varje år. varför ? vad är det roande i det. lärarna fryser ju också?
jag kan jobba utan att kunna åka som en ballerina på isen :-)
sover hos sara imrn iaf o sen möter ja klassen på torsd. kl 9 i slussen o vidare till gYmnasiumässan.
ska bli lite skoj sådär.
kanske ska hitta på nåt kul med cecilia pungsvett (ljungstedt) fred. - lörd. o på lörd. kanske mamma o ja ska till gymnasiumässan o kolla en extra. jaojaojaojao
söndag tänkte jag jobba så jag får ihop lite pengar till julklappar :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0