VISSTE NI?

Lite saker ni kanske inte visst om mej :-p (bara för kuls skull)

Jag snor alltid 1 eller 2 klunkar av min låtsas pappa jockes öl, för det är så himla gott !

Jag klarar inte av att bli för stressad eller ha för mycket att göra, då släpper jag bara allt istället och gör ingenting

Jag älskade sill och kaffe när jag va typ 3år :-p

Jag har en otrolig fobi för sniglar, det är nog de vidrigaste djuer jag vet

Jag vill spara ut mina naglar men lyckas alltid på nåt sätt riva av dem och blir då sur :-(

Jag har en otrolig humor innom ämnet 'bajs'

Jag har en garderåb fylld med kläder jag aldrig använder, som igentligen är fina

Jag säger oftast alltid vad jag tycker, i vissa sammanhang lite väl ofta

Jag lyckas alltid förstöra mitt nagelack när jag målat naglarna på nåt sätt genom att stöta till det eller råka röra med fingret på nageln

Jag avskyr människor som inte tvättar händerna när dem vart på toa

Jag har en dusch behov och skulle gärna tvätta med shampoo håret varje dag, men då skulle jag typ förstöra hela håret

Jag har svårt för att plugga o fatta allt inom ämnena so och no

Jag ser inte det roliga i att dricka sig full varje helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0