yj67j67y

Helloj orkade inte blogga igår :-p men det var en hemsk kall skridskodag iaf inte för jag åkte nånting men det va kallt. vi slutade lite över 12 och jag drog då till mammas jobb o var social mot madde i 5 timmar !
haha nä men det var ganska kul, vi hade roliga samtalsämnen :-p¨
hehe efter de drog jag in till sara, hon hjälpte mig men svenskan o jag skrev fel hela tiden så när jag skulle skriva fotsteg råka jag skriva fotspår och sånt. haha trött :-p
jaja sov här och idag var jag på gymnasiemässan , det var väldigt mycket folk men jag tror jag vet vart jag vill gå nu iaf. efter de käkade maria,becka jag och vevve på donken sen drog vevve o ja till gurra där jag fick pengar och så åkte vi vidare til t-centralen. hittade en consyl, ögonpenna och en ny mascara.
och nu sitter jag hos sara


hejdå pus :-D


Kommentarer
Postat av: malin

vaart ska du gå? :)

2010-11-25 @ 20:55:57
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0