IDAGGGGG

Försvov mig, så jag fick hoppa in i dushen snabbt och bara klä på mig nåt bajs. Jag hade självklart inte på mig bajs,bajs men aa hade inte lust att ha de kläder jag hade med andra ord :-p
Hann inte käka nån frukost heller, och till lunch fick vi hamburgare (handbörjare) och eftersom matkärringarna har börjat med nåt äckligt att laga sina hamburgare och fickpinnar själva, så va alla helt råa inuti ! totalt rosa !!
Aja, vi hade no-prov och jag fick G, alltså det var ett prov man bara kunde få g på, satt det var bra :D
Skulle haft sång idag men den blev inställt pga att min sånglärare hade fått en huvudvärk så jag träffade adam på brunnen istället :D, gabby var också där med tom, och hon var så söt i sina glasögon :D
Hade det jätte mysigt och roligt med adam iaf. och imorgon har vi brunnsmässa och slutar 6, men adam sa att han ville komma till skolan så de blir nog jätte kul :D
Känner mig på bra humör också ! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0