tröööööööött

Tog bussen in till adam, träffade cissi och åt med henne. tog tbanan till mariatoget och gick till adam o vi handla chips o läsk o så och sen drog vi hem till adam, hade mysigt åt med hans familj o hans syrra hade 2 kompisar som skratta hela tiden hihihi, sen gick vi med dem ner när de skulle hyra film och så skrämde vi dem på skype o sprang o knacka på deras dörr, heheh. adam och jag låg o prata typ hela natten , de var jätte skönt.
sen försökte jag väcka han i en timme satt o sa adam,adam,adam,adam osv. o peta på han. hoppade sedan in i dushen och käkade frukost o följde med hans mormor o han till sickla, där adam o ja käka o sedna mötte jag upp mamma där. vi tog en fika o kollade lite i affärer.
Solade solarium på body yoy (stavning) 18 min också, hihi!
kom hem o käkade tacos och sen har jag suttit o skrivit på författarporträttet som äntligen är klart.
tog typ 2 timmar att skriva allt på datan..
Har precis dushat o nu ligger jag i sängen helt slut......


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skulle inte du göra fler video klipp när du sjunger ? :)

2010-10-05 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0