visste du

att jag vill ha - längre hår,en mysig hemma kväll och en ny halsduk
att min senaste kyss - underbar
att jag lyssnar mest på - allt möjligt
att jag pratar - för mycket?
att jag inte gillar - små runda saker med hår på
att jag avskyr när folk startar - snöbollskrig
att kärlek är - en av dem bästa känslorna
att jag gillar att - vara med folk jag trivs med
att jag alltid kommer att - vara lite störd..
att jag är hemligt förälskad i - Thomas Di Leva
att sist jag grät var - några dar sen typ
att min mobiltelefon är - min själsfräde, min andra halva, en stor del av mitt liv
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om innan jag sen inser att jag MÅSTE resa mig ur den mysiga sängen..
att innan jag går och lägger mig - så smsar jag
att idag har jag - har jag haft det jätte roligt med veronica i nacka forum
att jag just nu tänker på - att jag längtar tills de är mat xd
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - ha en mysig dag/kväll/natt med älskliiish
att jag hoppas -
att jag hittar en vinterjacka snart
Har du...

Någon som förstår dig? Ja, oftast
Någon som du saknar? ibland
Någon som du hatar? nja, men ogillar
Vem kramade dig senast? veronica
Vem pussade dig senast? adam
Vem ringde dig senast? jocke
Vem ringde du senast? jocke
Vem var hemma hos dig seast? sara
Vem var du hemma hos senast? becka
Har du några kärleksproblem? nää
Har du pratat med någon idag? ja ?
Har du gråtit idag? nää
Har du skrattat idag? - ja :D

Att jag?

Är singel? - nej
Svär ofta? - händer väl
Sjunger i duschen? - Ibland, oftast inte
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - ja fast helst inte
Skrattar åt dina egna skämt? - HAHAH, ja jag är så jävla rolig
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
- Ja

Att jag har?
Piercingar?
- 3 i örna, vill ha i naveln men vågar inte ta xD 
Syskon? - 2 halvsystrar på 5 år
Jobb? - ibland hos mammii
För många vänner? - nä?, kan man ha för många :s
Rymt hemifrån? - aldrig, jag skulle inte klara mig utan sängen, datorn och mat
Färgat håret? - massa gånger
Bra självförtroende? - ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? - japp
Varit kär? - 2 gånger
Gjort något olagligt? - ..
Somnat i skolan? - nä
brutit ett ben? - ja men inte benen i benen hihi
Tappat bort mig i min hemstad? - japp.. lätt att komma bort i skogen..
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja, men jag vet inte om jag tror på det
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - aa
Smugit ut utan lov? - nä
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - inte en hel dag nej
Somnat gråtande? - nä inte somnat så
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nä
Blivit generad inför folk? - heh ja...
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - aa, eller iaf intresserad :p
Ätit musslor? - nä, och vill inte det värkar vidrigt
Varit på en festival? - näjjj
Haft ett förhållande i under en månad? - ja ?
Blivit kallad player? - nä
Färgat ditt hår svart? - nä, eller en gång av misstag

Vad?

Längtar du till mest just nu? - Träffa adam
Ska du göra i helgen? - adam
Har du för kläder på dig? - bytte om är jag kom hem så mjukisbyxor o en tröja
Gjorde du igår? - brunnsmässa
Ska du göra i sommar? - gå
Åt du senast? - munk
Har du för mobil? -  en sån med knappar som man kan smsa o ringa på
Vad köpte du senast? - kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0