:-)

Igår tog jag inte så mycket sovmogon, hade ont i ryggen så kunde inte sova så jag gick o kollade teve istället :p
Jag dushade o fixade mig sedan drog jag in till brunn där jag mötte veronica o vi köpte läsk o godis och kollade på adams match :p dem vann med 8-2 tror jag det var :D. Efter matchen tog adam o jag bussen hem till han där adam hoppade in i dushen :p och jag fick hålla bebis, hehe:D adams syster Jasmina ifrån algeriet är och hälsar på med sin man och hennes lilla bebis Sara, hon var så söt ! mysmys! vi käkade kycklig hemma hos adam och gick ner o handlade läsk , godis och chips och tog 474 kl 21.33 och bytte buss till 28an hem till mig i värmdö marknad, de va så sjukt kall att vänta på 28an men men när vi hoppat av 28an och den åkte iväg blev det totalt helt mörk. och adam började gå framåt på stigen hemåt o göra läskiga läten :p menmen efter jag skrikit sluta några gånger o han skrattat klart åt att skrämmas så hållde jag hans hand vägen hemåt (de är ganska långt till mig och bara skog från busshållplatsen) , jag är typ väldigt mörkrädd så adams komentar var ' mina fingrar kommer gå av!' och så börja han hålla på å ba 'tänk om det hoppar fram ett talande djur !' hahaha lustig pojk jag har :D
Vi checka film å lite så hemma hos mig, gick o la oss runt kl 5 eller 6 och vaknade 10 i 2 hoppade in i dushen och slängde på oss kläderna och skyndade oss till bussen haha :p
Satt o väntade på att matchen skulle börja och gabby kom å kolla med mig, mkt trevligt sällskap ;D
Den slutade 4-3 till adams lag, super kul eftersom de va sista matchen för sesongen ! och adam gjorde ett skit snyggt mål !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0