:-)

Ligger inlindad i täcket framför Mtv hiho

Igår gick vi skolan till 20 i FYRA , fy så jobbigt ! men vi fick smyga iväg 20 min tidigare, tack kina ! (;
Efter skolan åkte jag och veronica till nacka:p vi käkade först sen gick vi i affärer dock hitta vi typ inget :p
Jag köpte 2 linnen ;P och ett balsam eftersom de va slut hemme hahaha xd
Menmen hade myskväll framför familjefällan med familjen :p och idag ska jag sova över hos adam :D
Ska dit runt 4 för stackarn hade samling kl 8 till sin match så han behöver nog sova lite efter den

Juste, tack älskling för de underbart fina inlägget du gjorde till mig ! jag älskar dig!



såhär kul hade linnea och jag igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0