:D

Igår låg jag i soffan mest hela dan, hoppade sedan in i dushen p fixade mig då jag sprang till bussen kl 17.40 in till stan (till adam) :-) tog tunnelbanan efter de o vidare möttes av en stoooor kram i dörren utav min älskliiing :D
De hade typ främmande, pernillas kompis och hennes söta lilla son andré :p han va super söt o spelade nåt motorcykelspel på adams iphone, hihi sen käkade vi spagetti med köttfärsås , gött,gött !:P
En stund senare sprang adam o jag ner till affären innan de stängde vid 9 o köpte chokladpudding, läsk,chips och choklad hahaha typ tjocka:p sen käkade chokladpudding o gjorde typ viskleken och nån klapplek hahahha as kul !
Sen checkade adam o ja film, old school och hip hip hora , dock hade de klippt bort mitten av filmen ;-/
Menmen adam och jag hade super mysiigt iaf ! vi somnade runt 4/5 o drog oss upp ur sängen runt 20 i 1 :p
dushade o fixade oss o sen drog vi ti brunn då adam hade samling och jag mötte veronica och rebecka o checkade match ! de slutade 5-2 och adam gjorde 1 mål å 2 assist :D
Älskar min adam !!



nu ska jag käka sallad o sen fixa naglarna, ansiktet (asså finbortsakimojs) och springa på springbandet o dushhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Jävlar vad långt hår du har fått kvinna ! ;O<3 snart kommer jag vara snaggad typ.. nej men ska till frissan och dom kommer antagligen klippa av halva håret

2010-09-15 @ 20:10:39
URL: http://dontevenask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0