Det är kärlek



Denna helg har jag verkligen börjat inse hur Otroligt mycket jag tycker om dig.
Hur otroligt mycket du betyder för mig, hur bra det känns att ha någon som dig i mitt liv.
Du stillar mitt allt, mitt inre och får mig att känna mig trygg och varm unombords.
Att få vara med dig är det absolut bästa jag vet. Att få kyssa dina mjuka läppar, och få känna en varm smått kittlande ström inom mig. När du kramar mig och jag känner mig som världens lyckligaste tjej.
När du lägger dig med ryggen mot mig och tar min arm runt dig och jag kysser dig på din rygg.
När jag ligger på ditt bröst och hör dina hjärtslag. När du kysser mig och säger att jag är din.
Allt dehär och så mycket mer får mig att älska dig, dina knasiga skämt, din sköna skratt, ditt söta ansikte, och ditt vackra leende.

Förevigt min, Förevigt din,
Förevigt vår'

Så länge du älskar mig, och vi båda mår bra kommer jag alltid stanna vid din sida. Jag vill aldrig svika dig.
Jag älskar dig. Du är värld så mycket, och jag är berädd att ge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0