HAR INGET MED MITT LIV ATT GÖRA

Som i rubriken så har detta inget med mitt liv att göra, det är bara tankar :p.


Varför är folk otrogna, och vart går gränsen till otrohet ?
Måste det vara sex eller går gränsen redan vid upprepande intensiva kramar eller en kyss ?
Jag förstår inte hur man kan vara otrogen. Jag själv skulle aldrig kunna göra så mot en annan människa,
Jag skulle heller aldrig vilja. Så varför gör folk det ? Är dem osäkra, eller råkar det bara hända eller kan man helt enkelt vara kär i två personer samtidigt och inte veta vem man gillar mest.
Isåfall tycker jag man ska ta reda på det utan att pussa o krama på en annan människa när man har ett förhållande. Tycker man mycket om en annan människa så vill man inte såra den. Och man vill inte heller ha flera andra. Det ska räka med en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0