idaaaaaaaaag

Hade inget att ha på mig imorse för jag hade lagt alla mina byxor i samma tvätt så alla va blöta :p
så jag åkte hem till becka i blötthår (nydushat) och pyamas och lånade clothes av henne, hahaha thank you darling ! sen va de skola och efter skolan väntade jag på en buss till gurra för jag tänkte ladda mobilen en stund inna jag drog in på sång men så hann jag ej de så när jag väntade på en buss ti slussen så kommer det ingen! och mobilen ladda ur och jag va så jävla arg :p och missade sången, hahaha va inte på så bra humör då:p var rent utsack as arg ! men jag ska få låna en annan mobil utav min underbara älskling adam ! för jag får typ damp på denna jag lånat av gabby, sorry :p
hahaha puss

 ja jag har en finne i pannan :p frågor ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0