igår och idag :p

Vaknade runt 10 gjorde ingenting och vid 4a tog jag en buss till älskling :D
Vi pratade med hans kompis från algeriet via skype, hihi och sedan typ vid 8a gick vi ut o sa hej till cissi,maja och felicia :p de va 1 månad och 1 vecka sen jag träffade cissi, sjukt konstigt att de gått så lång tid !
Menmen adam och jag hade de super mys :D och kollade på sex and the city 1 :p
Vill bara skriva som jag gjort många gånger att jag älskar honom ! att få somna bredvid honom, att vakna till av att han håller om mig, att sedan somna om igen på hans bröst och höra hans varma hjärtslag...
Dehär är kärlek, äkta kärlek. Och jag mår så sjukt bra, känner mig så glad och lycklig !
har precis dushat och ska väll snart fixa mig, sen ska adam och jag ta en buss kl 20 i 3 til brunn för han har samling 3 och 4a börjar hans match :-) kul kul kul !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0