it´s a long road when you face the world alone

Idag var jag först i skolan och sen bad jag morfar skjussa hem mig :p pluggade lite svenska (författarporträtt), va inne på datan, kolla teven och fixade mina naglar :-) nu pratar jag med adam på skype.
Imorgon skulle vi orgentera hela dagen på björnö men jag kan ej vara med är sjuk + att vi ska ta spruta.
Så jag ska jobba på svenskan (författarporträttet) imorgon, och sedan ta psruta, ha sång och träffa adam imorgon. Och om jag hinner, hämta ut min mobil också, som är klart på lagning ! så skönt hade ju adam toutch mobil men hans syrra skulle få den så jag har haft en nokia as efterbliven som blinkar när de ringer, jätte jobbigt haha men men, nu e de över som så skönt är ! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0