Så var det ja..



idag har jag varit hos min låtsaspappas syrra och grattat hennes lille son Morris som fyllde 1 år i fredags :D
Mysigt mysigt var de, och innan de va vi på nån resturange typ:p
Känner att jag inte kan blogga, funderar på att börja försöka mer eller lägga ner den helt o hållet.
Menmen imorgon ska typ alla 9or paddla men jag är en utav dem få som stannar kvar, är rädd för vatten då man inte kan nå botten och så, så jag kände inte att det skulle vara en bra idé att åka med ifall att man trillar i.
Mamma ska iaf försöka få en tid så jag kan fixa mina ögonbryn i veckan, helst imorgon.
De va så sjukt länge sen jag verkligen fixade dem om jag ska va ärlig, men de gör så ont tycker jag:p
Så jag nästan hellre har fula ögonbryn. Men nu är de nog med det får lida lite genom 'smärtan' de e ju bara några minuter av sitt liv, satt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0