Skön dag

Typ alla 9or är o paddlar, typ bara 14 pers kvar , as skönt !
Började med en mentorstid som vi inte hade som sedan över gick till en hemkunskap efter 40 mins rast, då vi gjorde chokladmuffins :p sen hade vi svenska och sedan lunch och en liten no sen slutade vi !
Då drog veronica och jag till nacka då jag köpte en skinnjacka sen käkade vi sne hittade jag ett par vantar ocså ooch vevve hitta en tröja (-;
Träffade oxå på adam o hans syster och hennes man från algeriet , jätte trevligt :-)
Nu sitter jag hemma i sängen med en liten smått huvudvärk :-/
Funderar på att måla naglarna, och fixa ögonbrynen själv eftersom hon inte hade nån tids förnst kanske torsdag..
Menmen :p imorgon slutar vi  1, ska på bio med adam oxå i think, super mysigt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0