Till dig

Du älskar att vinnna, och du hatar att förlora. Det bästa i ditt liv är fotboll och jag kan verkligen se hur det skiner om hela dig när du spelar. Du är otroligt begåvad och drömmer om att slå igenom.
Du tycker mycket om att få höra orden 'jag älskar dig' och speciellt 'föralltid'.
När du blir arg, orkar du inte prata och ignorerar. När du är glad skiner hela du.
Du har en otroligt konstig humor, iböand förstår jag inte när du skojar och när du inte gör det. Men ibland är du riktigt riktigt rolig.
Jag har snart kännt dig i ett år. och jag hoppas att det ska fortsätta vara vi. Jag vill lära känna dig mer, och komma dig närmare. Jag har haft sånna sjukt roliga dagar med dig, både då vi var tillsammans och innan.
I dig finns någon otroligt stark trygghet. Så är jag påstår något som jag är rädd/orolig för och du säger ' älskling, det är ingen fara, det kommer inte hända' så får du mig verkligen att tro på dig.
Jag känner mig starkare när jag har dig vid min sida att luta mig mot, men kan oxå ibland känna mig svagare utav det. Men alla nedgångar har ju sin uppgång.
Jag fick en ring utav dig isommras och den bär jag alltid på mitt finger. Varje gång jag tittar ner på den så blir jag påmind utav dig. Dendär underbara Adam, som jag älskar så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0