när man inte har något liv, så gör man såhär

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - adam
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - adam
3. Vem pussade du senast? - adam <3
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - men snälla... adam
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - undrar ni ens vad jag skulle svara ?
6. Har du haft oskyddat sex? - pass
7. Vem sög du senast av? - ja undra vem..... ?
8. Hur ofta strular du? - vilken fråga -.-'
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - 1
10. Vem var den första personen du strulade med? - tom

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - Adam, som jag fortfarande är in love with
11.  Hur många har du varit tillsammans med? - 5 men räknar bara 2 av dem som seriöst
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - tyst
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - adam
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - 6 månader
15. Sötaste paret? - jag och adam ;)
16. Hur ser din drömpartner ut? - Lång,brunt hår , fast jag har redan min drömkille :-)
17. Hur ska din drömpartner vara? - Rolig, snäll och gilla att göra saker
18. Hur många gånger har du varit kär? - 2
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 2
20. Vem var din första riktiga kärlek? - men bra hejdå

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? -
22. Röker du? - Nej
23.  Snusar du? - Aa, fast nej
24. Har du rökt på / knarkat? - varje dag
25. Hur ofta festar du? - har hellre en mysig hemmakväll med adam och/eller kompisar
26. Vad gillar du att dricka? - Saft mm......
27. Har du skurit dig? - Nej
28. Har du bra självförtroende? - Ibland
29. Hur mår du egentligen? - Just nu? bra
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Ja, finns några saker men lugna er, inga allvarliga

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - mammas låtsas mamma
33. Har någon nära dig dött? - nej, och jag hoppas inte dem gör de på väääldigt länge.
34. Hur vill du dö? - Jag vill inte dö
35. Vill du dö? - Nej
36. Har du någon gång varit på dop? - Ja
37. Isåfall, vilka? - Min lillsyster amanda
38. Gillar du livet? - ja
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Ööööh, *tänker* finns ingen tror jag?
40. Vill du ha barn, och hur många? - Kanske, isåfall typ 2

DU

41. Vart bor du? - vishamn
42. Vart går du i skola? - Brunns
43. Är du smal eller tjock? - kommer inte in gemom dörren :$
44. Är du snygg? - beror väll på
45. Är du nöjd med ditt utseende? - nej
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Att jag är ärlig, säger vad jag känner o tycker, och kan inte ljuga
47. Och vad vill du ändra på? - lär mig hellre aceptera det, men klart det finns saker jag inte är nöjd med
48. Vad heter du? - Kommer inte ihåg...... felicia tror jag
49. Gillar du ditt namn? - vene :p
50. Vad gör du på fritiden? - Springer runt i små cirklat och hyperventilerar med okända varelser :-)
FAVORIT

51. Mat: tacos, sushi, subway
52. Dricka: fanta citron, saft, vatten
53. Färg: vet ej
54. Musik: allt möjligt bajs
55. Låt: sluta -.-'
56. Veckodag: Fredag,lördag,måndag,onsdag,torsdag
57. Sport: kolla när adam lirar fotboll
58. Godis: CHOCKLAD
59: Artist/band: i dont know
60: skådespelare/skådespelerska: bläääääää

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - nej, vem har sakt de ;O ;O ;O
62. Trivs du? - Tycker inte det är kul men trivs gör jag väl?
63. Favoritämnen? - No (just nu), musik.... fast det är inte så kul i skolan
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Kemi, idrott,so,matte,slöjd,svenska, det var en enklare fråga :-)
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - tänker jag inte svara på, men ogillar väll ingen direkt
66. Vart har du praoat? - frisör, o blommsterbutik
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Nä, eller hos mamma ibland
68. Vad vill du jobba som? - vet inte
69. Varför? - vadå varför, får jag välja jobbar jag inte :-)
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - 9c, den är väll bra

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Charlotta
72. Vad heter din pappa? - Bosse
73. Vad heter dina syskon? - linnea, amanda
74. Är dina föräldrar skilda? - Ja
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - Gun o stellan, fast ser mer hans som min morfar
76. Trivs du hemma? - Ja
77. Om inte, varför? - jag sa ja
78. Hur är din familj? - C00l, störd,jobbig ibland :p
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Tycker inte alla barn att sina föreldrar är pinsamma ?
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Jorå, men släpp endå lite mer på gränserna , tack !

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - Sommar
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini
83. Rosa eller blått? - rosa
84. Öl eller cider? - Cider o öl
85. Vin eller sprit? - Inget
86. Bada eller sola? - sola o bada
87. Chatroulette eller omegle?- vah ?
88. Fjortis eller emo? - Gillar inget
89. John Mayer eller Johnny Cash? - vene
90. Pop eller rock? - Va fult det låter, pop


RANDOM

91. Skostorlek? - 37
92. Längd? - 164,5
93. Gillar du bananer? - vidrigt
94. Leker du gärna häst? - Varje dag helst
95. Vad heter din bästa kompis? - har ingen sån, gillar alla mina vänner
96. Hatar du någon? hatar o hatar, men ogillar
97. Vad köpte du senast? vitamin dricka o biobiljett xd
98. Vad åt du senast? grönsaksdipp
99. Är det många i din skola som gillar dig? Fråga dom ? jag vet väll inte :p
100. Sista frågan; Är du rasist? Nop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0