jag älskar dig felicia pettersson

jag är lycklig du é ljuset i mitt liv och jag kommer aldrig glömma dagen 29 mars 2010
försöker alltid finnas där och stötta dig med ord 
blir varm i hela kroppen varje gång jag ser en bild 
varje gång jag hör ditt namn blir jag alltid så stolt sen så tänker jag hur tur jag haft att ja får va din pojkvän.
om det kommer upp så löser vi alltid problemen du och jag tsm känns som om detta var meningen.
i will never leave your side
and thats a promise
and you have my word
and baby, yeeas im honest
i love you very match and my love is endless
i nerver want so see you
very sad or depressed 
jag är din nu imorgon övermorn och föralltid och som jag sagt ett antal gång att jag lämnar dig alldrig.
älskar dig <33 !
adam love felicia <33 / adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0