varför rubrik ? kan man ine få välja ?

Vaknade vid 10, gjorde massa svenska, dushade, blev hämtad av mormor o morfar o vi hämtade ut min mobil från lagning i mölnvik. 200 kr. iaf sen  tog jag , mamma och linnea spruta :p ush ! vi käkade sedan på donken sen tog jag en buss till lilla adam :D när jag kom dit öppnade han gulliga mormor och han hade somnat på soffan, för jag va så seg hehe :p menmen vi kollade nån film på bio som va 2 timmar o 10 min lång. minns ej namnet på den menmen den va inte så jätte kul, men helt okej bra. adam tyckte den va as bra :-)
kollade slutet av idol när jag kom hem och har precis dushat :-)
imorgon blir det skola igen. och eftersom jag inte orgenterade idag så ska jag få göra det någon annan dag, men tom eftersom han ville höja sina betyg.
saknar redan adam



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0